Spoorbaan van arian

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Plaats reactie

Onderwerp starter
ariankrouwel

Spoorbaan van arian

Bericht door ariankrouwel »

Na in mijn kinderjaren een ho spoorbaan gehad te hebben begon het toch weer te kriebelen. heb eerst in anyrail hele wilde plannen gemaakt voor een grote baan maar later toch de keuze gemaakt voor een standaard plaat. heb via een kennis een oude plaat met rails over kunnen nemen en ben deze nu aan het opknappen de meeste wissels werken nu weer moet er nog een vervangen. verder wil ik er nog seinen op gaan plaatsen om het wat echter te laten lijken. en natuurlijk huisjes en een station.

heb zelf een houten ombouw gemaakt en links daarvan een paneeltje voor de aansturing van de wissels en seinen. had nog veel schakelaars en ledjes liggen dus daarvoor er gekozen dit analoog. de treinen ga ik wel besturen met een multi-maus later wil ik er nog een als slave aan hangen. hier onder wat foto's voor een impressie.

heeft iemand nog tips om stickertjes uit een labelprinter te plakken op geschilderd hout ? ze blijven nu met geen mogelijkheid zitten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hier is goed te zien dat de stickers los laten
Afbeelding
Afbeelding

mdedeugd

Re: Spoorbaan van arian

Bericht door mdedeugd »

Hallo Arjan. ;)

Van harten welkom op N spoor forum
Dit zier er heel mooi uit.

Jou vraag om die sjablonen vast te plakken.
Kan iemand anders beste even antwoorden, want daar heb ik geen ervaring mee. ;)
Sucses

Martin de Deugd

RFabriek

Re: Spoorbaan van arian

Bericht door RFabriek »

Haal je de labels met de hand los? Zo ja, probeer het eens anders met een mesje van de drager af te halen. iig niet met je vingers de lijmlaag beetpakken. Sommige lijmlagen zijn daar vrij gevoelig voor.

gr
Renzo

Dinamo, Rocrail, XTrackCad, OpenBSD, NS/NL
Plaats reactie