Oppervlakte:
120cm x 60cm
Rails en apperatuur:
Minitrix rails en wissels en besturing doormiddel van trix mobile station V1
Thema:
1 kant Haven gebied, andere kant nog niet zeker(kan een bedrijven gebied zijn waar goederen van en naar de haven gebracht worden).
Tijdperk:
V / VI (tegenwoordig)
Materiaal:
IV / V / VI
Even een recap:
Heb eventjes een beginnetje gemaakt aan een plan. Het is gewoon de standaard ovaal die ik er bij kreeg met wat aanpassingen.
Dit is echt een vroeg wip dus verwacht er nog niet te veel van:

Ik had het idee om een scheidings want in het midden van de layout te maken om zo 2 verschillende scenes te kunnen creëren en om het wat te breken. Zo heb je ook echt het idee dat de trein weg is en niet dat je hem in de achtergrond weer terug ziet komen. Aan de ene kant wou ik een soort haven gebied maken. Ik weet nog niet precies hoe dit zit (als in wat voor materiaal word hier vervoerd en waarom etc) en aan de andere kant of een bos landschap of meer een dijk landschap(met dijklandschap nijg ik de kant op van "De Lage Zij" en "Buitenlust" van Avontuur in miniatuur, ben echt gek op zijn layouts

Wat later:
eventjes door gegaan met het havengebied en heb er dit uitgehaald.

Moet nog aangekleed worden natuurlijk maar dat is bij zaak. Is het een beetje realistisch is mijn grootste vraag. Zijn de ruimtes tussen de banen etc realistisch en te gebruiken op deze manier(geen aanlopende wagons etc)?
feedback(negatief en positief

Groetjes,
Robbert