Back on track
Back on track
Hoi allemaal,
na een lange periode van afwezigheid (huis zoeken, verbouwen en andere zaken) begin ik langzaamaan weer tijd voor de treintjes te krijgen.
Ik heb hier eerder al eens een draadje gestart over een diorama. Dat project gaat ontmanteld worden. Ik ben nu helemaal into Japan met de treintjes. Bij mijn vorige reis naar het land van de Rijzende Zon heb ik allemaal leuke spulletjes meegenomen, dus daar wil een nieuw project mee starten. Waarschijnlijk ga ik weer klein beginnen zodat ik eerder wat af heb. Als dat zover is dan horen jullie dat gauw genoeg!
Groeten, Rebecca
na een lange periode van afwezigheid (huis zoeken, verbouwen en andere zaken) begin ik langzaamaan weer tijd voor de treintjes te krijgen.
Ik heb hier eerder al eens een draadje gestart over een diorama. Dat project gaat ontmanteld worden. Ik ben nu helemaal into Japan met de treintjes. Bij mijn vorige reis naar het land van de Rijzende Zon heb ik allemaal leuke spulletjes meegenomen, dus daar wil een nieuw project mee starten. Waarschijnlijk ga ik weer klein beginnen zodat ik eerder wat af heb. Als dat zover is dan horen jullie dat gauw genoeg!
Groeten, Rebecca
城山へようこそ!
Shiroyama e yōkoso!
Shiroyama e yōkoso!
Re: Back on track
Welkom Rebecca!
Ik ben zeer benieuwd met wat voor treinen je gaat rijden. Ik heb op modelspoortentoonstellingen wel eens staan kijken bij Japanse banen en daar zit mooi spul tussen, zeg. Vooral die hogesnelheidstreinen zien er vaak prachtig ontworpen uit.
Succes!
Jan
Ik ben zeer benieuwd met wat voor treinen je gaat rijden. Ik heb op modelspoortentoonstellingen wel eens staan kijken bij Japanse banen en daar zit mooi spul tussen, zeg. Vooral die hogesnelheidstreinen zien er vaak prachtig ontworpen uit.
Succes!
Jan
Welkom.
Nog even terug gekeken naar de diorama, grappig baantje......
Succes met de herstart
Nog even terug gekeken naar de diorama, grappig baantje......
Succes met de herstart

Welkom Rebecca op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
welcome rebecca
tijdperk 1900-1980,Kato-rails ,(Analoog-rijder).
bouwer Ratterdam2.0
bouwer Ratterdam2.0
-
- Moderator
- Contacteer:
Welkom Rebecca!
Japans... Hmmmm ben benieuwd!
groetjes
Hoontje
Japans... Hmmmm ben benieuwd!
groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
Dank jullie wel 
Die hoge snelheidstreinen zijn inderdaad heel gaaf. Niet alleen de modelletjes, maar het grote jongens zeker ook.
Het lijkt me ook leuk om daar ooit iets mee te doen, maar ik moet nog bekijken of ik daar genoeg ruimte voor kan creeeren. Eerst ga ik klein beginnen met een diorama. Ik heb ondertussen genoeg scenery voor. Ik heb zelfs eens een compleet tempelcomplex in een niet te grote koffer meegesleept, spulletjes genoeg

Die hoge snelheidstreinen zijn inderdaad heel gaaf. Niet alleen de modelletjes, maar het grote jongens zeker ook.
Het lijkt me ook leuk om daar ooit iets mee te doen, maar ik moet nog bekijken of ik daar genoeg ruimte voor kan creeeren. Eerst ga ik klein beginnen met een diorama. Ik heb ondertussen genoeg scenery voor. Ik heb zelfs eens een compleet tempelcomplex in een niet te grote koffer meegesleept, spulletjes genoeg

城山へようこそ!
Shiroyama e yōkoso!
Shiroyama e yōkoso!
-
- Moderator
- Contacteer:
Ha Rebecca,
Diorama? Ben je in september nog in NL? Zin om mee te doen met de diorama wedstrijd in Lochem?
Groetjes,
Hoontje
Diorama? Ben je in september nog in NL? Zin om mee te doen met de diorama wedstrijd in Lochem?

Groetjes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Ik hou er rekening mee qua formaat. Maar wacht nog even het bouwtempo af. Het moet geen bouwplaats meer zijn 

城山へようこそ!
Shiroyama e yōkoso!
Shiroyama e yōkoso!
-
- Moderator
- Contacteer:
Een bouwplaats is ook een leuke scene anders
groet,
Hoontje

groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Ik hoop dat je mee gaat doen. Een diorama met een Japans tempelcomplex lijkt me prachtig!
Groet en tot in Lochem?
Jan
Groet en tot in Lochem?
Jan