Ik heb alleen nog een testovaaltje op een bureau liggen, maar ben druk bezig met plannen maken. Het zal ook wel weer een ovaal worden, om de simpele reden dat ik eerst wat wil experimenteren met de bouw (peco rails) en alle voor mij nog onbekende zaken (bezetmelders, de software etc). Dus de eerste plannen worden simpelweg een grote ovaal waar een aantal treinen automatisch rond kunnen rijden, met ruimte om eea wat uit te bouwen. Later wil ik een wat meer creatieve baan bouwen.
Ik heb inmiddels al wel een Fleischmann multimaus en wat nieuwe digitale loks (Startrain 1312 en een Piko hondekop) en ben inmiddels zo verslaafd aan digitaal rijden dat ik bezig ben een aantal 2e hands oude modellen te digitaliseren. Zo heb ik inmiddels een Arnold 2335 Motorpost voorzien van decoder, een Minitrix 1208 en 1221, en ben nu bezig met een blauwe 1100 van Minitrix. Ik moet zeggen dat de oude beestjes het in alle opzichten verliezen van de moderne loks, maar ja, het is wel leuk werk, priegelen met decoders

Wat ik wel erg mooi vind is dat er in 30 jaar toch nog best een hoop NS spul is te krijgen, dat was vroeger wel anders. Mijn materiaal/tijdperk zal zo'n beetje vanaf na-oorlogs tot de jaren 80 zijn.