Het wordt een behoorlijk dorp zo te zien, meneer pastoor mag wel erg hebben niet van de kansel gereden te worden

Uiteraard ook vanaf deze kant prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst,
Bert
Misschien wat laat, maar....voor bodemgrit in een beek of ander water. Wellicht kan je even met een stoffer en blik naar het geasfalteerde fietspad om de hoek. Aan de rand of in de bocht licht genoeg. Even opvegen, daarna wassen en drogen.Hoi Bob,
Beetje late reactie, maar zou graag willen weten wat jij gebruikt heb als bodem grit voor de beek
Zit me rot te zoeken naar verschillende maten grit in die kleur om de beek van Timberwood af te kunnen maken
Klopt, in beken en rivieren vind je meestal kiezels en geen scherpe stenen, hooguit misschien aan het begin van de beek of rivier, die stenen worden rond door het rollen over de bodem als ze door de stroming worden meegenomen.bob vermeulen schreef: Al moet ik wel zeggen dat er vaak steentjes gebruikt worden die scherp zijn terwijl als ik naar beken kijk is altijd (vaak) afgeronde steentjes zie ( ik bedoel dus niet scherp)