Erg mooi alleen toen ik hun prijslijst zag viel ik bijna flauw

Heb je hem dan 1:1 ?vantongeren schreef: Lijkt me wel leuk deze 1:1 en 1:160 te hebben.
Au! zegt de portemonnee. Daar kun je een hoop ander leuk spul van kopen. Voorlopig effe niet dus.Rik schreef: plan u ( drie delig , digitaal voorbereid ) moet je denken aan een 1 met 3 nulletjes
Ja dat is een BvfChris83 schreef:hmm die dubbeldekker in de ic stam is dat niet eentje met fietsen onderin?ook leuk om dat toe te passen in de fleischmann / minitrix varianten voor de doe het zelvers
De Nederlandse markt is redelijk klein voor modelspoor en de n-spoor markt is in Nederland heeft daarvan maar een klein aandeel (het grootste deel zal H0 zijn).EVR schreef:Als je het mij vraagt, begrijp er niets van dat de grote fabrikanten FL, MTX, LS deze modellen ook niet uitbrengen voor de NL'se markt. De NL'se markt is toch vrij groot, getuige fora, beurzen Houten, Utrecht en ik vermoed dat modellen als Plan U, Plan V, Plan T, dubbeldek e.d. zeker goed verkocht zullen worden, aangezien ik vermoed dat de vraag vrij groot zal zijn en de fabrikant die ervoor kiest dit uit te brengen de eerste zal zijn die dit tegen een aantrekkelijkere prijs doet in schaal N. Wie weet wat de toekomst brengt!
EVR schreef:Als je het mij vraagt, begrijp er niets van dat de grote fabrikanten FL, MTX, LS deze modellen ook niet uitbrengen voor de NL'se markt. De NL'se markt is toch vrij groot, getuige fora, beurzen Houten, Utrecht en ik vermoed dat modellen als Plan U, Plan V, Plan T, dubbeldek e.d. zeker goed verkocht zullen worden, aangezien ik vermoed dat de vraag vrij groot zal zijn en de fabrikant die ervoor kiest dit uit te brengen de eerste zal zijn die dit tegen een aantrekkelijkere prijs doet in schaal N. Wie weet wat de toekomst brengt!
Tja, je moet altijd uit je doppen kijken. Op Rail 2012 twee setjes van 5 kalkwagons gekocht voor 79 euro per stuk. Vond ik nog wel te doen en ik wilde ze graag hebben. Gisteren in Houten bij een standje één setje gezien voor 167,50! Lamaarliggen denk ik dan. Hetzelfde geldt voor de benelux-uitvoering van de ICR rijtuigen. Sommigen vragen daar 60 euro per stuk voor!LeFennec schreef:Op beursen etc wordt je beurs geleegd omdat de vraag naar Nederlandse modellen groter is al;s het aanbod zodat verschrikkelijk overdreven prijzen gevraagd kunne en betaald worden.