mij deze week door mijn copd geworsteld hebbende ben ik uiteindelijk een tiental paaltjes verder gekomen.
je moet natuurlijk ergens beginnen met het installeren van die dingen dus ben begonnen bij het uiteinde van de buitenweg richting verkeersplein.
vanaf die weg richting verkeersplein
en het verkeersplein vanaf een andere kant
nu is het de bedoeling om via de overweg, waarvoor nog een knipperend andreaskruis onderweg is, naar het Marktplein en stationsplein over te steken.
maar dat kan nog wel een paar dagen duren voor ik daar rond ben.
maar zo hebben jullie het idee dat ik niet helemaal in de lappenmand zit en probeer "gewoon "door te gaan zonder mij al te veel te moeten forceren.
luchttechnisch heb ik inmiddels een soort stoommachine thuis gekregen waar ik vier keer per dag aan moet hangen om voor mezelf meer lucht te kunnen creëren. moet stellen dat dat ding inderdaad zijn werk doet maar ja zonder dat ding is het natuurlijk beter.
dus als het wat stilletjes is ben ik wel bezig maar niet interessant genoeg om te laten zien.
en voor hen die verder kijken dan alleen het plaatje ik ben er nog niet uit met wat of hoe de lantaarntjes af te maken zodat het wat echter lijkt.
het eerder gekozen rietje blijkt veel te grof te zijn.
om het paaltje zoals het nu is kaal te laten is ook geen optie omdat de hele paal verlicht wordt.
ben ook al bezig geweest om onderste deel paaltje gewoon te schilderen maar dat schijnt ook door dus dat is het ook niet.
we gaan het zien en beleven ik krijg vanzelf weer die brainwave voor de juiste toepassing.
wordt vervolgt.