Ik heb het vermoeden dat er een tijdje geleden wat veranderd is aan de settings van zowel de N-spoorstore website en het N-spoorforum. Het lijkt erop alsof IP addressen vanuit azie geblokkeerd zijn want met telefoon en laptop kom ik niet meer op de sites. Pas nadat ik mijn VPN settings had veranderd naar een Europese VPN poort kon ik weer op de sites komen. @Hoontje kan dit gerelateerd zijn aan het probleem dat Ronald heeft?
Met vriendelijke groet,
Sander
NS begin jaren 80 (met hier en daar wat uitzonderingen 😄)
Digitaal, Z21 met Z21 App en iTrain
Ik heb het zelfde probleem gehad een tijdje terug, dat was met m’n telefoon. Op het Duitse 4G netwerk stond m’n ip adres ook op de zwarte lijst. Thuis op wifi was er geen probleem.
In dit geval staat het Ip adres dat hier boven word genoemd op een zwarte lijst. Waarschijnlijk heeft iemand ooit dit ip adres gebruikt om te spammen.
Daardoor word het geblokkeerd.
Inmiddels heb je van je provider weer een nieuw ip adres en dus is het probleem min of meer op gelost( tot iemand weer dit ip adres krijgt).
Wat betreft vpn's er staan diverse ip adressen vanuit Rusland en Azie op de blocklist, dit omdat die het forum aanvallen met spam accounts.
Let love rule
Rij met alles wat ik leuk vind of het nu EP 1/2/3/4/5/6 is, Db/ns/etc.