Beste mensen,
Hierbij de nieuwtjes voor dit jaar (link).
https://memoba.at/ctg_mediaarchiv/PDFKA ... B_komp.pdf
Noch 2025
Re: Noch 2025
Het lijkt erop dat we moeten wennen aan gekleurde 3d prints. Maar al met al weer een heleboel leuke hebbedingetjes.
- Norman
Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
-
Re: Noch 2025
Ik bestel bijvoorkeur de 3D print modellen op normale zicht afstand komen die mij natuurlijker over.
Vandaag bij m'n ouders de folder eens goed door kunnen kijken en weer veel leuks gezien. Voorlopig bestel ik nog niks omdat er nog van alles aan nieuwtjes van 2024 moet komen maar ik heb voor de nieuwtjes van dit jaar al een aardig lijstje waarvan 80% geprinte modellen zijn. Een zeer welkom model is ook het setje met mensen in een rolstoel, daar wil ik er zeker 2 van hebben, de rest is motoren, scooters en boerderij dieren met hond en geiten.
Die laatste en scooters komen er ook in Z en die zijn mooi voor m'n vaders verjaardag eind November en zelf zal hij nog wel wat auto's bestellen verwacht ik.
Groetjes Michiel
Vandaag bij m'n ouders de folder eens goed door kunnen kijken en weer veel leuks gezien. Voorlopig bestel ik nog niks omdat er nog van alles aan nieuwtjes van 2024 moet komen maar ik heb voor de nieuwtjes van dit jaar al een aardig lijstje waarvan 80% geprinte modellen zijn. Een zeer welkom model is ook het setje met mensen in een rolstoel, daar wil ik er zeker 2 van hebben, de rest is motoren, scooters en boerderij dieren met hond en geiten.
Die laatste en scooters komen er ook in Z en die zijn mooi voor m'n vaders verjaardag eind November en zelf zal hij nog wel wat auto's bestellen verwacht ik.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.