De pinnetjes zijn losgekomen van de soldeer, dus als ik decoderdraad heb (wss nog een draadbundel van een gold H0 liggen die ik kan gebruiken) en dan in de loc prakken en kijken of tie wil. Ik het de Lenz eerder ingebouwd in een Rh1144 (linkje komt komend weekend, dan zet ik de inbouw verslagen op mn site!) en nu de Kuehn in de Taurus (rh 1116) Nu moet ik in de mak (rh 2070) nog een decoder bakken en enkele draden terug repareren die losgekomen zijn inmiddels
Ook in de rh 1044 (zelfde als de 1144, echter andere kleuren) moet een nieuwe decoder in, hier zat een intelli drive comfort mini van Uhlenbrock in, echter rijd de loc waardeloos door deze decoder. Misschien probeer ik die in de mak wel
Anyway, 1 kuehn zit erin, de ander nog niet
@ J; ik gebruik bijna geen tin. Tevens de printbanen voorzien van een klein laagje. Die stekkerverbindingen stuur ik straks naar de wereld van het afval

@ Rob, de Kuehn erin dus

Ik heb van een Lenz Gold nog een draadbundeltje liggen als het goed is, die ga ik op de kuehn solderen en zo dan in de loc
Vanavond niet echt puf meer denk ik, zal zaterdag of zondag worden dat ik weer verder ga. Dan hoef ik overdag niet te trucken...