Ook nieuw hier.
Ook nieuw hier.
Hallo mijn naam is Bert en ik wil naast mijn andere hobby..modelbouw ook weer eens gaan beginnen met een klein baantje.
Mijn plan is een oppervlak van 150*75 cm.en daarop een locdepot,oude fabrieken en evt.een stad of dorp.
Voorlopig ben ik eerst aan het rondkijken voor info en inspiratie.
Mijn plan is een oppervlak van 150*75 cm.en daarop een locdepot,oude fabrieken en evt.een stad of dorp.
Voorlopig ben ik eerst aan het rondkijken voor info en inspiratie.
-
-
Re: Ook nieuw hier.
hallo bert
welkom hier op het forum!!
groeten richard
welkom hier op het forum!!
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
-
Ha die Bert
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Welkom op het forum. Ben benieuwd naar je baanplan.
Groetjes,
Matthew
Groetjes,
Matthew
RegioDB Tp V - Dinamo - Koploper - Peco code 55
Bedankt,ik zal hier en op andere sites informatie gaan zoeken.Dus er zal nog niet gebouwd gaan worden.
Welkom op het N-forum Bert .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Hoi Bert,
Kijk maar rond op het forum, er zijn genoeg draadjes met leuke ideeën voor een baan.
Welkom!
Kijk maar rond op het forum, er zijn genoeg draadjes met leuke ideeën voor een baan.
Welkom!
Groetjes, Johan
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
Welkom!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Deze ook maar eens omhoog halen
Ik kwam vandaag in mijn schuur een doos tegen met Fleischman piccolo spul,bouwdozen,een aantal boeken en baanplan boeken tegen.Ik was helemaal vergeten dat ik deze nog had staan
In het weekend maar kijken wat er allemaal inzit,en kijken wat ik verder nodig zal gaan hebben.
Het plan is om in de nabije toekomst een loc depot met wat industrie te gaan bouwen.

Ik kwam vandaag in mijn schuur een doos tegen met Fleischman piccolo spul,bouwdozen,een aantal boeken en baanplan boeken tegen.Ik was helemaal vergeten dat ik deze nog had staan

In het weekend maar kijken wat er allemaal inzit,en kijken wat ik verder nodig zal gaan hebben.
Het plan is om in de nabije toekomst een loc depot met wat industrie te gaan bouwen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Hallo Bert,
Kijk, wat een leuke schatten er soms nog gevonden worden
Mogen ze maar dienen tot inspiratie!! Veel plezier dit weekend met uitzoeken en plannen maken!
Groet,
Hoontje
Kijk, wat een leuke schatten er soms nog gevonden worden

Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Ik heb al een plaat hout voor de ondergrond van 101 bij 217,nu nog kijken waar ik xps oid. platen kan kopen voor de verdere opbouw.
Daar moet toch wel een leuke start mee te maken zijn Bert
Mvg,
Ad

Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D