zoals zovelen heb ik de stap gewaagd om een air brush aan te schaffen. lange tijd zitten dubben tussen duurkoop of goeiekoop en uiteindelijk besloten dat goeiekoop voor mij wel eens de beste oplossing was, want : vindt ik het wel wat, ken ik het wel en wat ga ik er mee doen, wat wagonnetjes weatheren, een keer misschien een kappie spuiten, als dat kreng 20 x per jaar gebruikt wordt dan denk ik dat ik wel aan de max zit.
zo gezegd zo gedaan op internet zitten zoeken en beetje een van mijn Engelse Ngauge vrienden ( in dit geval vriendin ) zitten volgen die ook net deze stap gemaakt heeft en besloten om een
http://www.ebay.co.uk/itm/AS-186-Comple ... 0600974912 aan te schaffen, met in gedachte in het ergste geval gooi ik 70 pond in de prullebak.
Vandaag het kitje binnen gehad en even mee aan het stoeien geweest.
aansluiten was 1 minuut werk

kreng aangezet en tot mijn grote verbazing maakt dat ding weinig herrie, niet meer als het gemiddelde speelgoed van moeders de vrouw. de druk kan je wijzigingen met dat zwarte draaiding van 0 tot 60 bar dus prima dona.
right toen uitvogelen welke spuit te gebruiken,tja of tja ik ben maar begonnen met dat kanon waarbij de voorraad aan de zijkant zit.

aangezien hier in huis een zeven jarige artieste rond loopt die liever schildert en tekend dan tv kijkt moest die uiteraard ook even.

hoera er kwam verf uit, uiteindelijk ook nog op plekken waar ik het wilde hebben totdat de spuit het wel best vondt, mengen en de juiste verhoudingen blijkt dus een vak te zijn en dat had ik niet zo serieus genomen.
MartinB zijn site maar open gezet en schoonmaken dat kreng, leuk hoor 10 minuten spuiten, 1 uur schoonmaken, ook nog het nozzeltje kapot gemaakt dus die maar ff opnieuw bestellen maar goed dat mag de pret niet drukken.
Ik dit topic gebruiken als een soort van ik ben een noobie en wie weet komt er resultaat topic, feel free om mee te lachen, huilen of advies te geven, van de week komt er fatsoenlijke airbrush verf aan en dan gaan we eens op een oud wagonnetje oefenen.
M.