De testlok rijdt momenteel keurig zonder enkele hapering over de wissels heen, althans de meeste. Het gaat nu nog om de kruisende rijweg over het wisselkruis. In ieder geval zijn de 4 wissels elk voorzien van een aansluitdraad, en schakelt de polarisatie mooi om met de rijweg. Nu enkel nog de kruising aansluiten. Als dat werkt, dan kan ik ook het Engels wissels gaan aansluiten. En dan hebben we een heuse mijlpaal, maar zover is het nog niet. Ik ga er alles aan doen om dat wél vandaag voor elkaar te krijgen!
Het was een poosje geleden dat er foto's zijn gemaakt, dus voor de lol maar FF een plaatje. Het echte werk heeft urenlang plaatsgevonden onder het oppervlak. Fijne van modules is: bak op z'n kant en solderen en aansluiten maar. Is al lastig genoeg. Het zal niet de laatste keer zijn dat dat moet gebeuren, want de detectie-sectie's zitten nog niet aan een terugmelddecoder vast. Daarvoor wil ik eerst een planning maken van waar welke print waar moet komen en welke sectiedraden dus aan een stekker moeten ja of nee. Pfff.....leuk, modulebouwen....

Dan even een plaatje van de lok, badend in ze zon, op het wisselkruis. Met volledig contact. Jawohl!

En een close-up van de -helaas noodzakelijke- extra solderingen die moesten worden gemaakt. Uiteraard werk ik dit nog weg met wat verf enzo.

Jojo, ga ik gauw verder!
J.