Dan heb je een indruk wat ik zoek in metaal (en ja, aanpassen heb ik geen probleem mee zoals Mike aangaf, ben blij met alles wat helpt):

Waarom ik ze in metaal wil en niet geprint, ze kunnen te snel afbreken binnen ons formaat in 1:160
En iedereen weet hoe irritant het is als je model beschadigd, zeker als je er actief mee bezig bent
3D Printen kan ik dus redelijk makkelijk zelf

En het word al een model waar je best wel voor moet oppassen dat je de details niet beschadigd, ik wil hem gewoon mooi gedetailleerd en functioneel hebben voor mijzelf en eventueel voor mede liefhebbers
Wielen zijn als volgt voor Obelix alleen, de wagons hebben gewoon standaard wielen die je voor een habbekrats overal kan vinden:

Let op, deze zijn maar 5,3 mm, dus kleiner dan onder het gangbare materieel zit
Voor nu heb ik als kandidaat:
- Piko Item number: ET40220-169 Exact goed!!!!(nadeel, erg prijzig als je er 4 setjes van nodig heb)
Voor mijzelf vind ik het niet erg, maar als je hem voor derden wil aanbieden moet het ook wel betaalbaar blijven voor ieder zijn budget (we blijven Nederlanders)
- Fleischmann rollende landstraße
Goede donor, in een keer klaar(zitten 8 wielen onder)
Nadeel, je moet de puntjes er zelf af slijpen zo ver ik gehoord heb
Tot zo ver, nu snel weer verder, ik heb eindelijk weer tijd om te tekenen en ik heb er zin in

Mvg,
Ad