Hierbij een paar foto's van mijn baan, valt denk ik erg tegen want de baan is nu al twee jaar in opbouw, vorig jaar druk geweest met het digitaliseren van de baan en sinds een paar maanden verslingerd geraakt aan het 3D-tekenen om te voorzien in de nodige Nederlandse wagons op mijn baan
Linkerdeel is redelijk klaar op de scenery na, moeten nog allerlei kleine dingetjes aan worden toegevoegd zoals hekwerken e.d. en nog een baanwachterswoning en een kudde schapen.
Het middendeel heeft de basis al wel, maar het station is tot nu toe nog maar half af, moet hier nodig mee aan de slag, verder ontbreken hier ook nog een tweetal gebouwen, goederenloods en retirade, en de nodige details. Ook dit deel krijgt nog een achtergrond.
Op het rechter gedeelte wordt alle rails verwijderd en opnieuw opgebouwd en staat voor het najaar in de planning. Hier ook weer veel weilanden, een verhoogde veelading en een overweg in de planning plus nog wat bebouwing. Tevens wordt ook hier nog een achtergrond aangebracht waar op de achterkant alle elektronica komt.
Links en rechts bevinden zich twee schaduwstations t.w. Harlingen en Leeuwarden. De treinen rijden van en naar deze station met al dan niet een tussenstop in Franeker, waar eventueel het nodige rangeerwerk is te verrichtten.
Kijk hieronder voor een indruk van de baan tot nu toe

Linkerdeel richting Harlingen, redelijk op orde, ontbreekt nog de nodige scenery.

Station Franeker in opbouw, je kunt ook zeggen situatie 1975 tijdens sloop

Need I say more